​ سيسكو UC ​ سيسكو UC

شرکت سورنا

​ سيسكو UC


​نرم افزار سيسكو (UC) Cisco Unified Communications


با توجه به گسترش ارتباطات و افزايش ترافيك هاي هاي تلفني و ويديويي نياز به سرويسي جهت مديريت جامع و يكپارچه سازي ديتا ميباشد، سيسكو با ارائه سيستم يكپارچه سازي ارتباطات  Cisco Unified Communications(UC)با ارائه راهكارهاي Collaboration قادر به مديريت و يكپارچه سازي سرويس هاي ويپ ، ويديو ، چت و تماس ها ميباشد و امكانات بيشماري جهت تسهيل دسترسي از هر نقطه اي به انواع ديتا و سرويس ها تحت نرم افزار و بر روي پلتفرم هاي مختلف به كاربران ارائه ميدهد. سيسكو با ارائه نرم افزار هايي همچونUCCX ،TMS،CMS ،CWMS ،Cisco Expressway  و  Cisco Unity Connection باعث مي‌گردد تا اپليكيشن‌ها كاملاً يكپارچه عمل كرده و سيسكو را نسبت به ديگر شركت هاي توليدكننده سيستم‌هاي Collaboration متمايز كند.

ويژگي هاي نرم افزار سيسكو UC
قابليت انعطاف پزيري و گسترش در انواع شبكه هاي متوسط و بزگ
قابليت پشتيباني پلتفرم هايEmail Inbox, Web Browser, Webex , Cisco Unified IP Phone, smartphone, Tablet
قابليت پشتيباني تماس هاي صوتي و تصويري
قابليت برقراري تماس هاي بين سازماني
قابليت پشتيباني از تماس گويا و صندوق صوتي
پشتيباني از نرم افزار Cisco Prime جهت مديريت و مانيتورينگ
قابليت هماهنگي با نرم افزار Cisco Jabber جهت سهولت دسترسي كاربران به تماس ها و چت هاي سازماني
پشتيباني از قابليت CM IM and presence سيسكو جهت ايجاد ارتباطي امن و پايدار
كاهش هزينه هاي سازماني با قابليت هاي مجازي سازي و سازگاري
پشتيباني تكنولوژي IVR
پشيباني از قابليت Hosted Collaboration Solution (HCS)
پشتيباني از پروتكل هاي امنيتي و تعيين سطح دسترسي كاربران
استفاده از قابليت هاي ويژه همچون PIN Protection و Encryption جهت بالا بردن امنيت
پشتيباني از پروتكل هاي SIP و SCCP
قابليت سازگاري با Microsoft Exchange
قابليت راه اندازي به صورت سرورهاي كلاستر جهت افزايش كاربران و كارايي
ارائه سرويس هاي ويديوئي بر بستر On-Premise و Cloud Based
قابليت مديريت پهناي باند
داراي قابليت bring-your-own-device (BOYD)
در توزيع هاي مختلف و موجود در نسخه لينوكسي
نرم افزار سيسكو CMS
نرم افزار سيسكو   Cisco Meeting Server (CMS) قادر به برگزاري ويدئو كنفرانس و جلسات آنلاين با كيفيت و سرعت بالا ميباشد. اين نرم افزار به راحتي بر روي سرور يا ماشين مجازي اجرا شده و با قابليت هاي فراوان جهت مديريت و مانيتورينگ ويدئو كنفرانس انتخابي مطمئن جهت تضمين كيفيت و پايداري كنفرانس ها ميباشد. با توجه به مشكلات پهناي باند Cisco Meeting Server قادر به بهينه سازي پهناي باند و افزايش كيفيت كنفرانس ها بوده و با امكانات كاملي كه دارد انتخابي مطمئن جهت برگزاري كنفرانس با بالاترين كيفيت و امنيت ميباشد.

نرم افزار سيسكو EXP
نرم افزار سيسكو   Cisco Expressway(EXP) قادر به يك پارچه سازي تماس هاي صوتي و ويديويي در سطح شبكه ميباشد. با استفاده از اين نرم افزار امكان تماس با هر نقطه اي در داخل و خارج شبكه فراهم ميشود و سبب كاهش هزينه ها و افزايش كارايي شبكه ميشود. اين نرم افزار قادر است سرويس هاي تماس سازماني را بر روي شبكه ي اينترنت ارائه دهد و امكان دسترسي از هر نقطه اي فراهم آورد.  نرم افزار Expressway به صورت موازي نصب ميشود سرور EXP-C  با  CUCM ارتباط دارد و سرور دوم EXP-E  در سمتDMZ  نصب شد و  از يك سمت به شبكه خارج از سازمان و از سمت ديگر به EXP-E دسترسي دارد.

نرم افزار سيسكو CUC
نرم افزار سيسكو   Cisco Unified Communications(CUC)با راهكارهاي Collaboration قادر به مديريت و يكپارچه سازي سرويس هاي voicemail ، ويديو ، چت و تماس ها ميباشد و امكانات بيشماري جهت تسهيل دسترسي از هر نقطه اي به انواع ديتا و سرويس ها تحت نرم افزار و بر روي پلتفرم هاي مختلف به كاربران ارائه ميدهد.همچنين اين نرم افزار در انواع ابعاد شبكه قابل استفاده بوده و با راهكار هاي امنيتي و سازگاري با انواع سرويس ها ارتباطي پايدار و ايمن را به ارمغان مي آورد. اين نرم افزار قابل راه اندازي بر روي سرور يا ماشين مجازي با حداقل رم 8 گيگ و 120 فضاي ديسك ميباشد.

نرم افزار سيسكو CUP
نرم افزار سيسكو (CUP)  Cisco Unified Presence قادر به ايجاد ارتباط و مديريت كاربران در شبكه هاي كوچك و متوسط ميباشد. اين نرم افزار با مديريت و يكپارچه سازي تماس هاي سازماني ، ويس ، ويديو ، ديتا و ايجاد بستر ارتباطي بر روي تلفن هاي همراه امكان دسترسي به انواع سرويس ها در هر زماني و مكاني را به ارمغان مياورد.اين نرم افزار با قابليت هاي بيشماري كه دارد جهت پيام رساني فوري تحت شبكه با امنيت و سرعت بالا بسيار مناسب ميباشد.

نرم افزار سيسكو CWMS
نرم افزار سيسكو   Cisco WebEx Meeting Center(CWMS) قادر به برگزاري جلسات آنلاين و امكانات جهت دوركاري ميباشد. اين نرم افزار با قابليت هاي بيشمار همچون تماس صوتي و تصويري ، ايجاد چت روم هاي مجزا و قابليت اشتراك گذاري فايل ها نرم افزار جامع و ايمن جهت برقراري كنفرانس هاي آنلاين ميباشد. از مزيت هاي اين نرم افزار ميتوان به سرعت و كيفيت بالاي اتصال به جلسات از طريق رايانه و تلفن همراه اشاره كرد.

نرم افزار سيسكو TMS
نرم افزار سيسكو  Telepresence Management Suite(TMS) قادر به مديريت و يكپارچه سازي ارتباطات ويديوئي  در ابعاد وسيع ميباشد. اين نرم افزار به صورت لحظه اي كنفرانس هاي ويديويي تحت شبكه را مانيتور كرده و قابليت گزارش گيري و زمان بندي جلسات ويديوئي را فراهم مي آورد.

نرم افزار سيسكو UCCX
نرم افزار سيسكو (UCCX) Unified Contact Center Express قادر به مديريت و يكپارچه سازي تماس ها ميباشد. اين سيستم مركز تماس بر اساس شبكه هاي IP Base بوده و با هماهنگي با سرويس سيسكو UCM  امكان انتقال ، ثبت وضبط تماس هارا تحت شبكه به راحتي فراهم ميكند. اين نرم افزار امكانات زيادي جهت اتوماتيك سازي و مديريت فرايند تماس هاي ورودي و خروجي به ارمغان مياورد و سبب كاهش هزينه ها و افزايش كارايي ميشود.

خريد نرم افزار سيسكو UC
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/28 ساعت: ۱۰ توسط:sorena-c18 :